hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 131
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

A Nébih a vevőket arra kéri, hogy vásárlás előtt fokozottan ellenőrizzék az árucikkek csomagolásának épségét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A terméket a cég bármelyik üzletében blokk nélkül is visszaveszik a vevőszolgálatok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-06

Az ALDI hét sajátmárkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#9
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.