hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 142
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

A Tej Terméktanács szerint ma már több a magyar, mint a külföldi tej a boltokba.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Az Auchan forgalmazta azt a tejet, amelyik gyártási folyamat alatt szennyeződött.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A termék elfogyasztása az érzékenyebb embereknél hányást, hasmenést vagy akár hidegrázást is okozhat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.