hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 578
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az állatvédők ötletes módon alakítottak ki új frontot a vegán életmód globális elterjesztésének érdekében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A Brussels Beer Challenge nevű rangos versenyen bronzérmes lett az ital.

#4
Élelmiszer Online
2018-11-23

A fiatalok szív- és érrendszeri haláleseteinek jelentős részét az energiaitalok okozzák, állítja egy új kutatás.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az ágazat versenyképességének növelése döntő jelentőségű a jövő szempontjából.

#6
Élelmiszer Online >> karrier
2018-11-07

Horst Leitner lesz decembertől az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. anyavállalatának új elnök-vezérigazgatója.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az USA-ban boros és sajtos ünnepi kalendáriumokat bocsát forgalomba a diszkontlánc.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-31

Létrejött az országonkénti jelentések (CBCR) cseréjéről szóló megállapodás hazánk és az USA között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-29

A környezettudatos jelölőrendszer a többi országot is a tudatosabb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.