hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA-nak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasználtak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Most akkor mégiscsak működik a szakma által olyannyira gyűlölt reklám?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-30

Június 2-ig még van lehetőség leadni a pályázatokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

A videó aláfestő zenéjét az Ivan & the Parazol készítette. Itt a Borsodi új kommunikációs iránya.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Az Ogilvy és az Umbrella közös produkciójában a már megismert család tér vissza.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

A Lidl akciójának lényege, hogy a nézők együtt főzzenek a híres szakáccsal.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

„Divatos márkaépítés” a céljuk vele.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-18

A márka egy új pezsgőfajtát vezet be.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.