hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasználtak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Most akkor mégiscsak működik a szakma által olyannyira gyűlölt reklám?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-30

Június 2-ig még van lehetőség leadni a pályázatokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

A videó aláfestő zenéjét az Ivan & the Parazol készítette. Itt a Borsodi új kommunikációs iránya.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Az Ogilvy és az Umbrella közös produkciójában a már megismert család tér vissza.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

A Lidl akciójának lényege, hogy a nézők együtt főzzenek a híres szakáccsal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

„Divatos márkaépítés” a céljuk vele.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-18

A márka egy új pezsgőfajtát vezet be.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-18

A HPS kampányában a szurkolóké a főszerep.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.