hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 308
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Palásti József a Fronetti eladása után megvásárolta az egykori Budapesti Tejipari Vállalat sajtgyárát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

Több ezren vettek részt Magyarország egyik legnagyobb uszodai sporteseményén, az Univer24-en.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A lakosság testszagának hiánya miatt buknak el az ilyen irányú törekvések.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A vállalat a három évre szóló megállapodás feltételeiről egy nyíregyházi fórumon tájékoztatta a gazdálkodókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Íme, az univerzum legerősebb marketingötlete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A traktorok automatizálódása már Magyarországon is elkezdődött, de a teljes önállóság még várat magára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A kis hajlítási sugárral vezetett szállítószalagok iránytöréseihez ideális megoldást jelentenek a szalaggörgők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Legalábbis ez a célja az egyik legnagyobb közétkeztető cég és két élelmiszergyártó közötti összefogásnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az „evilági” és a virtuális valóság társítása döntő szerepet fog betölteni a globális gyártói folyamatokban.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.