hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 290
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A cég az árakról egyelőre nem tud nyilatkozni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Közép-Európában a maga nemében páratlan méretű a kecskeméti létesítmény.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Nem úgy a nőket.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-19

Chris Fletcher gyerekkora óta rajong a kémiáért, de a legmerészebb álmaiban sem gondolta volna, hogy ez teheti őt a világ egyik leghíresebb whiskey-jének mesterévé.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-18

Tapasztalt munkatárssal bővült a GfK magyarországi Shopper csapata 2017 júliusában.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-19

A szereplőket egy stylist segítségével szedték össze, de volt street casting is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

Egy pontgyűjtő akció keretében lehet szert tenni az újdonságokra.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.