hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 317
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Egy 24 emberen végzett kanadai vizsgálat legalábbis határozottan erre a megállapításra jutott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A termék egyik összetevőjével kapcsolatban élelmiszerbiztonsági kockázat merült fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kutatás eredményei csak megerősítették a jelenleg hivatalos tudományos álláspontot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ismét erősödött a sajátmárkás termékek piaca: vezet az állateledel, az étolaj és a tejföl.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Nébih: kockázattal jár az Universal Animal PM készítmény fogyasztása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

Tavaly Magyarországon 3380 hektáron 6802 tonna dohány termett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Palásti József a Fronetti eladása után megvásárolta az egykori Budapesti Tejipari Vállalat sajtgyárát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.