hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Az átmenő készletek az előző évekhez hasonlóan nagyon alacsonyak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A NAK a vizsgálati eredmények becsű módszer szerint értékelt listáját ajánlati fajtalistaként kezeli.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

A jubileum alkalmából rendezett találkozón több előadó elismerő szavakkal illette a szervezet teljesítményét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-26

Összesen 46 őszi búza fajtát vizsgáltak a szakemberek a posztregisztrációs fajtakísérletében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

Közzé tette tonnánkénti tájékoztató árait a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A szervezet újabb öt évre szavazott bizalmat a szakembernek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-05

Közepes vetőmag keresletre lehet számítani idén a tavaszi kalászosok esetében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-08

Lezárult a VSZT, valamint a GOSZ idei kukorica posztregisztrációs fajtakísérlete.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.