hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 743
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A gombaházak és hűtőházak létesítésére kiírt pályázatból az első megvalósult hűtőházat adták át Csornán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Pest megyei piacok fejlesztésének támogatására írt ki pályázatot a Pénzügyminisztérium.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A NAK elnöke szerint, ha a jelenlegi fogyasztási trend folytatódik, az ágazat szép jövő előtt áll.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

Luxemburgban vitatták meg először hivatalosan a KAP 2020 utáni szabályozását illető jogszabályi javaslatokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A most kezdődő parlamenti ciklusban a Földművelésügyi Minisztérium elnevezése is megváltozik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Fazekas Sándor távozik az agrártárca éléről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.