hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 676
#1
Élelmiszer Online
2017-08-15

Kistelepülések egyedi szennyvízkezelése valósulhat meg uniós forrásból.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Mezei Dávid a szentlőrinci gazdanapok megnyitóján hívta fel a figyelmet az ágazat nyugtalanító kilátásaira.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-28

A keretösszeg emelése célja, hogy az ágazat szereplői nagyobb arányban részesedjenek a forrásokból.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#7
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-07-20

Milliárdos döntések jönnek: több vidékfejlesztési pályázatban már kedvező eredményt hirdettek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A jogosult kérelmek 92%-a támogatásban részesült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Az élelmiszeripari pályázatok első köre várhatóan júliusban kerül elbírálásra.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.