hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Élelmiszer Online
2017-09-07

Tökmagolaj még soha nem szerepelt a legjobb 50 élelmiszer között.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-17

13,7 milliárd dollárért felvásároja a Whole Foods felsőkategóriás élelmiszereket árusító üzletláncot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-20

A hagyományos tejre, a diófélékre és a szójára allergiás fogyasztók szájára is mosolyt csal majd a folyadék.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-13

A Whole Foods terméke a környezetvédőknél kiverte a biztosítékot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-20

Ugyan nem tartozik a legszexibb marketingfogások közé, a hatékonysága mégis vitathatlan. (x)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2014-10-07

Káprázatos keksz, tele energiával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-01-23

A Google Glass és az Itunes Radio mellett kisebb cégek is helyet kaptak a listán.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> Greennováció
2013-01-24

Az emberek nem veszik meg a benzinkutakat vagy a közműipari vállalatokat. Akkor miért kellene megvásárolniuk a szoláreszközöket, vélik azok az üzletemberek, akik a szolárpanelek lízingeléséből húznak jó pénzt.

#10
Élelmiszer XIX. évf. 10. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-25

Szögezzük le, hogy az áruházláncok is online vannak, de nem a weboldalaik által, hanem mert tudtukon kívül nagyon sokan beszélnek róluk a közösségi oldalakon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.