hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Komoly vetélytársak szövetkeznek az Amazon ellen.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-07

Tökmagolaj még soha nem szerepelt a legjobb 50 élelmiszer között.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-17

13,7 milliárd dollárért felvásároja a Whole Foods felsőkategóriás élelmiszereket árusító üzletláncot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-20

A hagyományos tejre, a diófélékre és a szójára allergiás fogyasztók szájára is mosolyt csal majd a folyadék.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-13

A Whole Foods terméke a környezetvédőknél kiverte a biztosítékot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-20

Ugyan nem tartozik a legszexibb marketingfogások közé, a hatékonysága mégis vitathatlan. (x)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2014-10-07

Káprázatos keksz, tele energiával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-01-23

A Google Glass és az Itunes Radio mellett kisebb cégek is helyet kaptak a listán.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.