hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online
2017-11-06

Az Óbuda-Békásmegyeren működő, immáron bő egy éve egyetemi státusszal rendelkező felsőoktatási intézmény, a Zsigmond Király Egyetem újra szélesre tárja kapuit.(X)

#2
Élelmiszer Online
2016-11-11

Ajánljuk figyelmébe a Zsigmond Király Egyetem keresztféléves képzéseit, nappali vagy levelező tagozaton. (x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-12

Február 15-ig kell beadni a jelentkezést a 2016 szeptemberében induló főiskolai képzésekre. (x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-01

Szeptembertől angol nyelvű és duális képzés a Zsigmond Király Főiskolán. (x)

#5
Élelmiszer Online
2015-11-09

A Zsigmond Király Főiskola most is meghirdeti a keresztféléves eljárás alkalmával nappali és – munka/család mellett is könnyedebben végezhető – levelező tagozatos felsőoktatási szakképzéseit, alapszakjait, továbbá akár állami ösztöndíjas finanszírozású mesterszakjait. Jelentkezés november 15., vasárnap éjfélig, kezdés 2016 februárjában. (x)

#6
Élelmiszer Online
2015-02-16

Február 15-ig lehet jelentkezni az intézmény képzéseire. (x)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2010-03-22
2010. március 31-én rendezi meg 50+ konferenciáját a Magyar Fogyasztó Platform. A rendezvénynek a Magyar Telekom székház ad otthont.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.