hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Október elsejétől az érintetteknek nem kell pincekönyvet vezetniük.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Július 1-jétől az adóraktár-engedélyeseknek napi bontásban kell adatot szolgáltatniuk az adóhatóságnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

A jövedéki ügyeket néhány kivételével például csak elektronikus módon lehet majd elintézni.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-19

Jelentős változásokat okoz majd a július elsejétől élő új jövedéki szabályozás, nehezíti a helyzetet, hogy sok változás történt a jogalkotási folyamatban. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

Július elsején hatályba lép az új jövedékiadó-törvény.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Az engedélyköteles tevékenységek folytatásához a korábbi engedélyek megújítására van szükség.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-17

Az állam bevezeti a kisüzemi bortermelő kategóriáját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

A javasolt változtatások a teljes ágazat érdekeit szolgálják.

#10
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-10-19

A mennyiség és a minőség is hagy némi kívánnivalót maga után.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.