hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#2
Élelmiszer Online
2017-04-04

Jelentéstételi kötelezettséget ír elő a csoportszinten 750 millió eurót meghaladó árbevételű cégekre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-08

Ez jó alapanak bizonyulhat, ha az ajánlásokra kerül a sor.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-11-08

Számos tevékenység tartozik az e-kereskedelem gyűjtőfogalom alá, számlázás és áfafizetés tekintetében a távolsági értékesítést azonban érdemes külön kezelni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2010-04-13
Az adóelkerülésnek történelmi hagyományai vannak Magyarországon, de elsősorban mégsem ez, hanem a magas adóterhek, a bonyolult adózási rendszer és a nem túl hatékony ellenőrzési rendszer miatt érezzük rosszul magunkat, ha az adózás kerül szóba egy beszélgetés során. Ezeket a problémákat a külföldi befektetők is felismerték, így a regionális adóversenyben Magyarország egyre jobban lemarad. Az interjú az Élelmiszer áprilisi számában jelent meg.
#6
Élelmiszer XVIII. évf. 4. szám
Élelmiszer Online >> interjú
2010-04-12

Az adóelkerülésnek történelmi hagyományai vannak Magyarországon, de elsősorban mégsem emiatt érezzük rosszul magunkat, ha egy beszélgetés során szóba kerül az adózás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.