hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 531
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A külföldi cégek adóelkerülése miatt tervez szigorítást a német kormány.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Más személyi változás egyelőre nem várható a cégnél.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A vállalat tavaly 15,3 százalékkal több árbevételt ért el az előző évinél.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Közeleg a külföldi ÁFA visszatéríttetéséhez (ELEKÁFA) kapcsolódó kérelmek benyújtásának jogvesztő határideje.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A cafeteria átalakítása miatt. A legfontosabb tudnivalókat gyűjtötte össze a Hrpwr.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Nincsenek megfelelő tervek az agrár-nemzedékváltásra, gazdaságátadásra vonatkozóan, pedig egyre sürgetőbb a kérdés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Visszafogták következő egy évi pénzügyi várakozásaikat a hazai nem-állami nagyvállalatok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.