hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 537
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az ágazatban gazdálkodó szervezetek 2016-os pénzügyi helyzetéről adott közre összefoglalót az AKI.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Az adószakemberek az egyablakos rendszert támogatják.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Egyértelműbb ÁFA szabályokra hívja fel a figyelmet a Deloitte az utalványokkal kapcsolatban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Mulasztási bírságot és üzletbezárást is kockáztat a szabályszegő.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A külföldi cégek adóelkerülése miatt tervez szigorítást a német kormány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Más személyi változás egyelőre nem várható a cégnél.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A vállalat tavaly 15,3 százalékkal több árbevételt ért el az előző évinél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.