hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 515
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Május 31. a határidő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A cég nyeresége az első negyedévben stagnált.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Azt próbálta kideríteni, hogy a cégek milyen módon tervezik az áttérést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A vállalat pillanatnyilag főleg a növekedésre fókuszál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-05

A Halker Kft. beruházása fontos szerepet kap az élelmiszer-hamisítás elleni küzdelemben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-08

A negyedik negyedévben éves összehasonlításban 20,8 százalékkal nőtt az árbevétele.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

A zöldség-gyümölcs ágazat kihívásai: több termelés, nagyobb eladást, munkaerőhiány kezelése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.