hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 497
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-09

A mezőgazdasági őstermelőknek is elkészíti az idén a Nemzeti Adó- és Vámhivatal az szja-bevallás tervezetét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Egyre biztatóbban alakul a németországi, valamint a svédországi kiszállítás is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-07

A kormány több speciális adózási formát kínál a vállalkozásoknak.

#4
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Szakemberek mutatták be cégeknek a generációváltáshoz kapcsolódó kihívásokat Sáregresen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A katás adózók profitálhatnak legtöbbet a kiterjesztéséből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-09

Beolvad anyacégébe, az Aryzta Hungary Group Holdings Kft.-be a Fornetti Holding Kft.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.