hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 551
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Az áfacsalások csökkentése a cél.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Már csak pár nap van hátra a társasági adócsoport létrehozására irányuló kérelem beadására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Az agrártárca szerint az áfa-fizetés megfordítása nem csökkenti a költségvetés bevételeit.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-02

Egymilliárd forint értékben hozott be szóját az országba egy közép-magyarországi vállalkozás adózás nélékül.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-18

Crowe FST: 20 millió forinttal is büntetheti az adóhatóság a kapcsolt vállalkozásokat!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-12-05

Európa egyik legversenyképesebb befektetési lokációja maradhat Magyarország a jövőben is.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.