hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 339
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Ezzel összhangban folyamatosan gyarapodik a számuk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Közel másfél milliárd forintot költünk éves szinten az ideális alak elérésére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A szektor technológiájának korszerűsítéséről tanácskoznak Budapesten.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

A falugazdászi körzetközponttal egy fedél alatt kezdi meg működését a hivatal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

Az ágazatban elharapódzó csalások és minőségi problémák indokolták a létrehozását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-08

Segítik-e az értékesítést az elismerések? A borversenyes „plecsnik” vitákat generálnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A két oldal összefogásából leginkább a fogyasztók profitálnak. A témával több előadó is foglalkozott a berlini német kereskedelmi kongresszuson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.