hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 348
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Egyetemi projekt keretein belül fejlesztik a hazai zöldségek és gyümölcsök versenyképességét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az akcióhoz csatlakozó vállalatok száma folyamatosan gyarapodik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A honlap elsődleges célja a legfontosabb ágazati információk integrált, felhasználóbarát megjelenítése.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A cél többek között az, hogy a kamarai tagok számára alacsonyabb villamosenergia-árak alakuljanak ki.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

A szárazság elleni védekezésben érdemi előrelépést hoz az Országos Vízügyi Főigazgatóság fejlesztése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

A Nébih új, szűrhető adatbázisa online nyújt segítséget a jelölések közötti eligazodáshoz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Fontos, hogy a piaci árusok mindenekelőtt áttekintsék az értékesítésre vonatkozó előírásokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Ezzel összhangban folyamatosan gyarapodik a számuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.