hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Továbbra is komoly problémát okoz nekik megfelelni az egyre nagyobb kihívást jelentő globális szabályozásoknak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-24

Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-21

Az új módosító javaslat megtiltaná emellett az úgynevezett hátsó ajtók (backdoor) használatát is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-23

A hirdetőknek szakemberek segítenek megismerni az új hirdetői felületet érintő szabályozást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-26

25 éves a Magyar Logisztikai Egyesülés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-20

Sok mindenre választ ad az EDAA Summit konferencia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-09

Még mindig a Freemail az emailmarketing fő terepe. Konferenciabeszámoló.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-26

1 millió euró is lehet a büntetés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-07-03

Az APEC országai sikeresek az önszabályozásban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-28

Az eredmény: igénytelen adatvédelmi rendszerek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.