hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Mindössze egytizedük töröltetné személyes adatait, ha meg lenne rá a lehetősége.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

A hatóság nem fogja büntetni a kis cégeket az adatvédelmi hiányosságok miatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

EY: a hazai cégek közel fele még nem áll készen az új uniós adatvédelmi rendelet alkalmazására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Komoly büntetés vár a hazai kis és közepes vállalkozásokra?

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Továbbra is komoly problémát okoz nekik megfelelni az egyre nagyobb kihívást jelentő globális szabályozásoknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.