hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 342
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A MÁK az EU által megszabott határidő lejárta előtt negyed évvel az igénylések 97,76 százalékát teljesítette.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Fontos, hogy a gazdák kapják meg az agrárpénzeket .

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A bevezetése jelentős kihívások elé állítja a vállalkozókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Jelentős kedvezménnyel nyújt szaktanácsadást a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Fazekas: Magyarország ragaszkodik az uniós agrártámogatások fenntartásához.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A tesztrendszer segítségével a számlázó programokat fejlesztő cégek tesztelhetik alkalmazásaikat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A cégek tömeges átminősítése miatt jelentős könnyítéssel számolhat a KKV-szektor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.