hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 364
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A neten több helyen pontatlan információk jelentek meg az eredetvédett termék forgalmazásával kapcsolatban.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

Védi is az "új" szabály a muankaadókat - figyelni kell az elmaradt tartozásigazolásokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Az adószakemberek az egyablakos rendszert támogatják.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hazai cégek inkább bruttó költséget könyvelnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-28

Washington megkezdi a mezőgazdasági termelők kártalanítását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Borászati szempontból a 2018-as kiváló évjárat lehet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

Észszerűbb jelentési kötelezettségekkel kezdődik számukra az új borpiaci év.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.