hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 319
#1
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Adminisztrációs teher csökkentése és kedvezmény biztosítása mellett több törvényt módosítanának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Jövőre már a NAV fogja elkészíteni a személyijövedelemadó-bevallásukat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Az állami forgalmi adóval történő machinációk miatt évente 46,3 ezermilliárd forint kár éri az uniót.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Ötszörösére is nőhet a vámáru-nyilatkozatok mennyisége Nagy-Britannia és az EU kereskedelmében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Végrehajtását kizárólag elektronikus úton teheti meg az értesített gazdálkodó.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Október elsejétől az érintetteknek nem kell pincekönyvet vezetniük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.