hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 351
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Gabona-, zöldség- és gyümölcsféléket, alkoholos italokat, valamint dohányárukat egyaránt érinthet az áremelkedés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Felgyorsul a közúti fuvareszközök forgalma köszönhetően az új programnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

Érdemes időben felkészülni: kötelező, ha az áthárított áfa meghaladja a 100 ezer forintot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Magyarország számára rendkívül fontos a Kínával való gazdasági-kereskedelmi együttműködés fejlesztése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

Május 9-ig országosan több mint 128 ezer kérelmet nyújtottak be a termelők.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A MÁK az EU által megszabott határidő lejárta előtt negyed évvel az igénylések 97,76 százalékát teljesítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.