hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Meglepetést mindenesetre már szerzett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A cég egyébként is szívesen támogatja a társadalmi célú kezdeményezéseket, intézményeket és rendezvényeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-22

 288,5 tonna tartós élelmiszert adományoztak az üzletek vásárlói.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Immár huszadik évébe lépett közös élelmiszeradomány-gyűjtő akciójuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-12

 A Magyar Máltai Szeretetszolgálat a SPAR-csoport 165 üzletében jótékonykodik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-02

A Facebookra konfigurálták, a Máltai Szeretetszolgálatot támogatják.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-09

Az illetékes testület a nemzeti értékek közé emelte a levest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-02

A vállalat az elmúlt évben 32 millió eurót fordított beruházásokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.