hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 77
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Egymilliárd forintot őrölt fel a beruházás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Mintegy 170 millió forintot fordított társadalmi és jótékonysági célokra a SPAR 2017-ben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.