hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 721
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A Magyar Vöröskereszt a Tescóval összefogva szervezi meg a jótékonysági akciót.

#4
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#5
Élelmiszer Online
2017-12-02

Ezúttal hosszabb ideig, 22 napon keresztül fogadják az adományokat a Mikulásgyárban, Budapesten.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az Élelmiszerbank közvetítésével 178 tonna tartósélelmiszert adományoztak a rászorulóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Sikerrel zárult az Élelmiszerbank karitatív akciója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A Magyar Vöröskereszt és a Szimbiózis Alapítvány szervezik a karitatív akciókat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A nehéz sorsú gyerekeken segít az áruházlánc és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kezdeményezése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az akció keretében az Auchan, METRO és Tesco üzletláncok biztosítják a helyszínt 200 áruházban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.