hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 705
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A felajánlások célba juttatásának nehézségei közvetve a Földet is súlyosan megkárosítják.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Elindult a vásárlói szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programján. A nyerteseket 400 000 Ft-tal segítik.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-29

Több száz fiatal magyar úszótehetség kap új felszerelést a Procter&Gamble és a TESCO programja révén.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Közzétette első élelmiszer-hulladék jelentését az áruházlánc.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az edzés náluk csoportos étkezéssel kezdődik, mivel sok gyermek ekkor jut először ételhez.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-29

Újra lesz Lecsó Ünnep Szentesen szeptember első hétvégéjén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.