hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Többek között 50 étterem és 15 vállalat már csatlakozott az Élelmiszerbank jótékonysági akciójához.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

A vevők 32 950 750 millió forinttal járultak hozzá a rászorulók megsegítéséhez.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az okos sótartó nem váltja meg a világot, viszont nem is dönti végpusztulásba azt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Lezárult az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Pénzadománygyűjtése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-24

Az áruházlánc egységeiben várják a nélkülözőknek szánt élelmiszeradományokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-14

2016-ban is stratégiai partnerként támogatják az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

A gyártó a Semmelweis Egyetemmel együtt a prosztatarák veszélyeire figyelmeztető kampányt indít.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

A másfél millió léggömb reptetése halálos következményekkel járt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-19

Karitatív akciója keretében átszámítva 240 milliárd forintot gyűjtött a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.