hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

A Tesco által is támogatott karitatív kezdeményezés keretében 60 millió forintot adományoztak a vásárlók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az Élelmiszerbank közvetítésével 178 tonna tartósélelmiszert adományoztak a rászorulóknak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Többek között 50 étterem és 15 vállalat már csatlakozott az Élelmiszerbank jótékonysági akciójához.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

A vevők 32 950 750 millió forinttal járultak hozzá a rászorulók megsegítéséhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az okos sótartó nem váltja meg a világot, viszont nem is dönti végpusztulásba azt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Lezárult az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Pénzadománygyűjtése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-24

Az áruházlánc egységeiben várják a nélkülözőknek szánt élelmiszeradományokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-14

2016-ban is stratégiai partnerként támogatják az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

A gyártó a Semmelweis Egyetemmel együtt a prosztatarák veszélyeire figyelmeztető kampányt indít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.