hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Élelmiszer Online
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A versenyen gyerekek és fiatalok fejezhetik ki véleményüket a népvándorlást kiváltó tényezőkkel kapcsolatban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-14

Az élelmezés globális instabilitásából eredő súlyos gondokra próbálta felhívni a figyelmet. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-10-16

Több mint 300 kiló száraztésztával járul hozzá a FAO és az Élelmiszerbank közös, karitatív akciójához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-07-29

A Tesco az elmúlt hónapban több mint 60 tonna élelmiszert juttatott el a rászorulókhoz az Élelmiszerbankon keresztül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-10-17

Ennyit adományozott a cég az Élelmezési Világnapon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-16

50 tonna élelmet szállít a magyarországi rászorulóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2013-10-16

Az Adománykonvoj révén fognak a cég által felajánlott élelmiszerek eljutni a rászorulókhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.