hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A sertéspestis szétterjedését próbálják meggátolni a csehországi területen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A vírus behozatalának növekvő kockázata esetén a NÉBIH nem fog teketóriázni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Egy tiszaújlaki telepen 10 állat hullott el a kór következtében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Az Ukrajna felől érkező utazók felénél találtak tiltott hústerméket az ellenőrök.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Egy kárpátaljai háztáji gazdaságban két állat pusztult el a fertőzésben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A román kormány felhatalmazta az illetékes hatóságokat a vaddisznók ritkítására.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-03

Oroszország embargót vezetett be a román élő sertésre és hústermékekre a sertéspestis miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Két háztáji gazdaságban azonosították a kórokozót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.