hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A kamara a Fegyver, horgászat, vadászat nemzetközi kiállítás keretében szervezi meg a kongresszust.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A Nébih laboratóriumában lankadatlanul folynak a vizsgálatok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már az ukrán-magyar határhoz közel kilőtt egyik vaddisznóban is kimutatták a vírust a hatóságok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A vírus miatt kijelölt, romániai megfigyelési zóna már átnyúlik hazánk területére is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A fertőzés átjutott a nyáron felállított elektromos kerítésen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Ismét sertéspestist mutatott ki egy Ukrajnából származó sertéshús mintában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A sertéspestis szétterjedését próbálják meggátolni a csehországi területen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A vírus behozatalának növekvő kockázata esetén a NÉBIH nem fog teketóriázni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.