hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3893
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A tárcavezető arra biztatja a helyi cégeket, hogy  ne Magyarországról importálják az élősertéseket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A nagyszabású akcióterv konkrét javaslatokat fogalmaz meg a mezőgazdaságban végrehajtandó feladatokra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az adatszolgáltatás 484 település 648 mezőgazdasági mintakörzetében 106 ezer címet érint.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-15

Az agrárexpo kiváló lehetőséget biztosít a régió agrárgazdasági szereplőinek a bemutatkozásra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A vágócsirke termelői ára viszont épphogy csak növekedett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Ötvenezer közfoglalkoztatottat irányítana át a versenyszférába az agrárium számára Nagy István.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.