hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3347
#1
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az ENSZ adatai azt mutatják: az emberi tevékenység okozta klímaváltozásért a mezőgazdaság is felelős.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-28

Jelentős minőségromlást okozott a kora nyári hőség a búzában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Az agrárkormányzat számára prioritás a harmónia megteremtése. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Fogyasztásösztönző kampánnyal próbálják népszerűsíteni a lédús gyümölcsöt a fiatalok körében.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-25

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Hazánkból érkezett a hatodik legtöbb vélemény a reform tervezéséhez.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-21

Ráírhatják a dinnyékre, hogy magyar földön termett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.