hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-07

Agrárinnovációs Ifjúsági Fórum a Szent István Egyetemen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A precíziós mezőgazdaság jelenttőségéről értekeznek a 31. Bábolnai Gazdanapok keretében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Fazekas Sándor távozik az agrártárca éléről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-02-27

Termelőink csak úgy maradhatnak versenyképesek a magyar és európai piacokon, ha nyitnak az új trendek felé.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A résztvevők megvitatták, hogy az agráriumban miként lehet felvenni a harcot a globális felmelegedéssel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-25

Együttműködési megállapodást kötött az AMC és a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.