hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Fazekas Sándor távozik az agrártárca éléről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-02-27

Termelőink csak úgy maradhatnak versenyképesek a magyar és európai piacokon, ha nyitnak az új trendek felé.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A résztvevők megvitatták, hogy az agráriumban miként lehet felvenni a harcot a globális felmelegedéssel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-25

Együttműködési megállapodást kötött az AMC és a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Itthon sem lehet elkerülni a mezőgazdaság digitalizációját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-29

Az agrártárca vezetője a megbeszéléseket követően aláírta a Kínába irányuló méz exportjáról szóló megállapodást.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-23

Hosszú hónapok előkészítő munkája után a Kormány elfogadta a Digitális Jólét Program új elemeit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

A látogatók 48 millió eurót hagytak ott a nívós mezőgazdasági, élelmiszeripari és kertészeti kiállításon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.