hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

2017 első nyolc hónapjában az agrár-külkereskedelem aktívuma 2199 millió euró volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Fazekas Sándor szerint a tendencia részben a sikeres magyar agrárdiplomácia eredménye.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A kiállítás megnyitóján Nagy István, az FM parlamenti államtitkára ecsetelte az agrárium jelenlegi helyzetét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Részben a szektort jellemző szervezettségnek köszönhető a látványos felívelés.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az agrárexport nagyságát például jelen áron 20 milliárd euróra kellene feltornászni.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az üzemek megbízható felvevőpiacot biztosítanak a kukoricatermesztőknek.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-28

Az állammal kötött megállapodásnak egyelőre három cég a kedvezményezettje.  

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.