hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Fazekas Sándor szerint a tendencia részben a sikeres magyar agrárdiplomácia eredménye.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A kiállítás megnyitóján Nagy István, az FM parlamenti államtitkára ecsetelte az agrárium jelenlegi helyzetét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Részben a szektort jellemző szervezettségnek köszönhető a látványos felívelés.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az agrárexport nagyságát például jelen áron 20 milliárd euróra kellene feltornászni.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az üzemek megbízható felvevőpiacot biztosítanak a kukoricatermesztőknek.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-28

Az állammal kötött megállapodásnak egyelőre három cég a kedvezményezettje.  

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-21

A sertéshús áll az élen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.