hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 107
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

Az ország gyakorlatilag száműzi az uniós baromfitermékeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Oroszország biotermelőként készül pozicionálni magát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-26

A tavalyi számok után ez nem is sok: 2016-ban rekordmennyiségű gabona érkezett a raktárakba.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-25

Nyugaton még zömében import fedezi a szükségleteket, ám hamarosan változás várható. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megújult a kamara Bács-Kiskun megyei igazgatósága.

#9
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Nőtt az export értéke - húsból viszont jóval többet importálunk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.