hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 101
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-25

Nyugaton még zömében import fedezi a szükségleteket, ám hamarosan változás várható. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megújult a kamara Bács-Kiskun megyei igazgatósága.

#3
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Nőtt az export értéke - húsból viszont jóval többet importálunk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Az állati termékek kivitelében rejlő lehetőségekről értekeztek egy kecskeméti szakkonferencián.

#6
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A 650 fős kamarai falugazdász-hálózat a jövőben is segíti a gazdálkodókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.