hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalkozások tevékenysége immáron a bankszektor figyelmét is felkeltette.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-18

Új vezető, Fórián Zoltán irányítja október 9-étől az Erste Agrár Kompetencia Központot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-13

Ehhez ad most újabb lökést két, országosan ismert agrárszakember csatlakozása a Központhoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A fenntartható szőlő-, és bortermelés elősegítése érdekében jött létre az összefogás. /FRISSÍTETT!/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A magyar gazdák gépparkja radikális korszerűsítésre szorul.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Több tízmilliárd forint előleg visszafizetési garanciát igényelhetnek az agrárcégek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-13

A folyamat összhangban áll az európai uniós pénzügyi előírásokkal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-14

A Magyar Fejlesztési Bank állítólag már dolgozik a megfelelő konstrukción.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-23

Ennek egyik oka, hogy a bankoknak is bővíteni kell ügyfélkörüket az életben maradáshoz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-19

A bank tanácskozási jogot kap a szervezet eseményein.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.