hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 707
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Zárul a mezőgazdasági üzemeket támogató pályázat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Tavaly a hazai agrárteljesítmény növekedése meghaladta a világ élelmiszer-termelésének bővülési ütemét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Idén Ledó Ferenc vehette át az elismerést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Nagy István: kiemelt feladatunk a magyar gazdálkodók érdekképviselete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.