hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 656
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Az új uniós Közös Agrárpolitikában változatlan marad a támogatható haszonállatfajok köre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Hét év alatt 30 dekagrammról csaknem 80 dekagrammra emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Kerekasztal-beszélgetést folytattak a közös agrárpolitika jövőjéről a Bálványosi Nyári Szabadegyetemen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Az Agroverzum névre hallgató komplexum 900 millió forintból épül meg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Magyarország szeretné növelni Kínába irányuló exportját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Nincsenek megfelelő tervek az agrár-nemzedékváltásra, gazdaságátadásra vonatkozóan, pedig egyre sürgetőbb a kérdés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Az áruházlánc idén is felfüggeszti az import dinnyék beszerzését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.