hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 685
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Bionikus poszméhekkel váltanák le a fáradékonyabb ültetvényfigyelő drónokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A mezőgazdaság kibocsátása megközelítette a 2,6 ezer milliárd forintot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A KAP-ra különösen nagy figyelmet fordítottak az Agrárszektor Konferencia első napján.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A kamara a termőföldek forgalmának szabályozásával kapcsolatban tett javaslatokat a programcsomagban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Az összeírás célja, hogy nyomon kövesse az agrárium szerkezetében bekövetkezett változásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.