hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 617
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Vizsgálatai során a foglalkoztatók 74 százalékánál tárt fel jogsértéseket az NGM munkaügyi hatósága.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-16

Kitalálná, melyik ország mezőgazdaságában domináns az agromaffia?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A szántóföldi növénytermesztési osztály gazdagodott a részleggel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megújult a kamara Bács-Kiskun megyei igazgatósága.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Főleg a közös agrárpolitika forrásainak jövőbeni biztosítására jött létre a stratégiai megállapodás.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-14

A tanács elsősorban brókereknek szól, de ha igaz, az a termelők számára is jó hír lehet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ezek a vállakozások adják a GDP közel 50 százalékát. Az agrárium különösen érintett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

41-féle jogcímen lehet majd támogatásért folyamodni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.