hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 646
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Szeptember végéig tart a mezőgazdasági tevékenységek országos munkavédelmi célvizsgálata.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

30-40 ezer ember veszítheti el az állását a KAP hiánya miatt. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Mi több, az első negyedévben három közülük végzetesnek is bizonyult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

A kilépés után is szükség lesz az uniós munkaerőre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Jót tett a búza árának, hogy a világfelhasználás hat év után először meghaladja a termelést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-31

Hogyan válhat még sikeresebbé a magyar termék? Láncok és gyártók folytattak eszmecserét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Az élelmiszer-ágazat és a mezőgazdaság jövőjéről vitáztak az Európai Parlament képviselői.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.