hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 588
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az állattenyésztés kilátásairól értekeztek a 10. Berlini Agrárminiszteri Csúcs résztvevői.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A tárca államtitkárának elmondása szerint a szektor kibocsátása 2017-ben közel 2600 milliárd forint volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetem adott otthont konferenciának.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-18

Pályázat a magyar élelmiszerpiac és gasztronómia népszerűsítésére, akár 50%-os támogatással.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Itthon sem lehet elkerülni a mezőgazdaság digitalizációját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Az agráriumban és az élelmiszeriparban működő egyéni gazdaságok hitelállománya egy év alatt megduplázódott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Öt szakmában szervezett gyakorlatorientált mestervizsgát, amelyet 48 szakember tett le.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-12

A kedvezmények biztosítása és az adminisztrációs teher csökkentése közös vonása a módosításoknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.