hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 542
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A bejelentés elmulasztása a leggyakoribb szabálytalanság.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-12

A NAK tagjai november 3-án 248 kijelölt szavazókörben voksolnak a szervezet új képviselőire.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Először tartanak szakmai napot az eseményen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A fenntartható szőlő-, és bortermelés elősegítése érdekében jött létre az összefogás. /FRISSÍTETT!/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Szolnoki Gulyásfesztivál nulladik napján tartották meg az eseményt.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.