hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 516
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Az agrárkormányzat számára prioritás a harmónia megteremtése. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online
2017-07-25

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felmérések szerint az agrárvállalkozások nem használják ki a hatékonyságnövelés lehetőségeit.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-19

Példa nélküli összefogás formálódik a Közös Agrárpolitika mellett a V4 és a Balti országok agrárminiszterei között.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-17

Ennek ellenére továbbra is komoly kihívást jelent az agráriumban a munkaerőhiány.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-17

Leadta nyilvántartásba vételi kérelmét a Magosz a kamarai választásokra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A miniszter szerint e területen rendkívül magas érdeklődés mutatkozik a magyar technológiák iránt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A Szakmai Napon jeles szakértők elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

Kína tárt karokkal fogadja az európai termékeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.