hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Élelmiszer Online
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-06

2008-ban alig1200-an szavaztak az agrárkamarai választásokon, idén közel 50 ezren.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A választásra jogosult kamarai tagok reggel 6 és este 6 óra között szavazhatnak az általuk preferált listára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Adminisztrációs teher csökkentése és kedvezmény biztosítása mellett több törvényt módosítanának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Jakab István szerint az agrárkamarai választás egyben értékválasztás is lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Két projekt megvalósítására az agrárkamara összesen 9 milliárd forint támogatást kap a kabinettől.

#7
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Visegrádi Négyek agrárkamaráinak 67., kibővített ülését rendezték meg október 19-én.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.