hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 238
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A vidék megtartó erejének növelése az együttműködés elsődleges célkitűzése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-08

Nem támogatjuk a Latin-Amerikával tervezett uniós szabadkereskedelmet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara hatodik központja 2018. február 2-án nyílt meg.

#5
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Az agrárkamarai választások után mintegy 50 ezer ember felhatalmazása áll a szervezet mögött.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-12

A kedvezmények biztosítása és az adminisztrációs teher csökkentése közös vonása a módosításoknak.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-06

2008-ban alig1200-an szavaztak az agrárkamarai választásokon, idén közel 50 ezren.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A választásra jogosult kamarai tagok reggel 6 és este 6 óra között szavazhatnak az általuk preferált listára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.