hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 91
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Magyarország már a harmadik kötött segélyprogramot indította el az államban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Hébe-hóba gerillakóstoltatásra is számíthatnak a járókelők.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Nyilatkozott Bognár Lajos az MCS Vágóhíd Zrt. 2016 áprilisában átadott telephelyén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Az Agrárminisztérium és a NAIK közös programjában a kiválasztottak ösztöndíjat kapnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Továbbra is a hazai élelmiszerek népszerűsítése a fő cél.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Óriási kihívás előtt a világ élelmiszertermelése: évtizedeken belül 9 milliárd embernek kell élelmiszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.