hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Táborozó gyerekeknek osztottak gyümölcsöt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Magyarország szeretné növelni Kínába irányuló exportját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

A jelenség megmagyarázhatatlan, a méhelhullás nem a klasszikus tünetegyüttest mutatja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

Egyik legfontosabb kihívás a haltermékek iránti fogyasztói bizalom növelése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A gombaházak és hűtőházak létesítésére kiírt pályázatból az első megvalósult hűtőházat adták át Csornán.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-06

A Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács megtartotta Tisztújító Közgyűlését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.