hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 120
#1
Élelmiszer Online
2018-11-12

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Idén elkezdődhet a Kárpát-medencét lefedő falugazdászprogram.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-07

Prémiumkategóriás élelmiszerekkel mutatkozott be a magyar agrárium Sanghajban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

A jubileum alkalmából rendezett találkozón több előadó elismerő szavakkal illette a szervezet teljesítményét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#9
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-10-30

A borászat, az ökológiai gazdálkodás, az élelmiszer-feldolgozás és az állatjólét területeit érintik.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-25

Az ezredfordulón 20-25 ezer húshasznú tehenet tartottak nyilván hazánkban, mára ez a szám 160 ezer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.