hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

A szakemberek 2015-ben kezdtek el foglalkozni a bevezetésének gondolatával.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-14

Az országos program keretében tankertet hoznak létre a nagyvárosi iskolákban.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-10

Összesen 8.065.154 forintnyi kiszabott bírság lett a téli szezonális mustra mérlege.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A január 1-én életbe lépő új szabályozás csökkenteni fogja a gazdálkodók bürokratikus terheit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Románia újra naprendre tűzte a kettős minőségű élemiszerekkel kapcsolatos szabályozási javaslatot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Az agrártárca szerint az áfa-fizetés megfordítása nem csökkenti a költségvetés bevételeit.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.