hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 318
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-20

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

FM: 2020 után is legalább a jelenlegi szinten kell, hogy maradjanak a közvetlen támogatások.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

Fontos, hogy a gazdák kapják meg az agrárpénzeket .

#4
Élelmiszer Online
2018-02-14

Az agrárium versenyképességének növelésére fókuszálhatnak a fiatal agrárszakemberek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Lankadatlan a küzdelem az EU-s agrártámogatás megmaradásáért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Fazekas: Magyarország ragaszkodik az uniós agrártámogatások fenntartásához.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-29

Felgyorsultak a Közös Agrárpolitika jövőjéről szóló tárgyalások Brüsszelben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-25

Együttműködési megállapodást kötött az AMC és a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-24

A V4-ek valamint Bulgária, Horvátország, Románia és Szlovénia agrárminiszterei találkoznak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.