hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 274
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az élelmiszergyártás 76 százaléka függ a méhek beporzásától.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az uniósagrárpolitika megújítás előtt áll, így szükséges az együttműködés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Feltéve, hogy az időjárás kegyes lesz az ültetvényekhez.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Számos hátránnyal rendelkeznek a Távol-Keletről beáramló készítmények.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A korlátozás a N-megkötő növények esetében jelent nagyobb változást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Mezei Dávid a szentlőrinci gazdanapok megnyitóján hívta fel a figyelmet az ágazat nyugtalanító kilátásaira.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Hazánkból érkezett a hatodik legtöbb vélemény a reform tervezéséhez.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#10
Élelmiszer Online
2017-07-19

Példa nélküli összefogás formálódik a Közös Agrárpolitika mellett a V4 és a Balti országok agrárminiszterei között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.