hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 293
#1
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A Közös Agrárpolitika kiemelt hangsúlyt helyez a zöldítésre.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

2020 után vélhetőleg jelentősen kevesebb támogatáshoz jutnak az európai gazdák.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Két projekt megvalósítására az agrárkamara összesen 9 milliárd forint támogatást kap a kabinettől.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-25

Fazekas Sándor: az Uniós Alapszerződésben rögzített KAP-célokat továbbra is érvényesnek tartjuk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A kabinet nyolcpontos tervvel készül az uniós Közös Agrárpolitikáról folyó tárgyalásokra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A kelet-európai állam agrárminiszterével folytatott eszmecseréjén a termékek kettős minősége is szóba került.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Visegrádi Négyek agrárkamaráinak 67., kibővített ülését rendezték meg október 19-én.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.