hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 332
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megjelent a tárcák illetve vezetőinek feladat- és hatásköreit felsoroló rendelet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Drasztikusan csökkenteni kellene a mezőgazdasági üzemekben a balesetek elfogadhatatlanul magas számát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A NAK alelnöke szerint „most még a meccs előtt, a cipőfűzésnél tartunk”.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Főleg a közös agrárpolitika forrásainak jövőbeni biztosítására jött létre a stratégiai megállapodás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

A keretösszeg mintegy 50-50 százalékban oszlik meg a beruházások és az induló gazdák támogatása között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Magyarország kész többletvállalásokat is tenni az agrárbüdzsé fenntartásáért.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Az uniós agrárminiszterek Brüsszelben elnökségi következtetéseket fogadtak el a közös agrárpolitika jövőjéről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-19

Egyértelmű célokhoz kell kötni a KAP keretében folyósított támogatásokat az Európai Számvevőszék szerint.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

41-féle jogcímen lehet majd támogatásért folyamodni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.