hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 356
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

Egyre nehezebb az ágazat helyzete.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A precíziós mezőgazdaság jelenttőségéről értekeznek a 31. Bábolnai Gazdanapok keretében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A Bizottság további intézkedéseket terjeszt elő az aszálykárosult gazdák támogatására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-27

Prioritás az Agrárminisztériumban a gazdatársadalom elöregedésének megállítása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.