hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 190
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A MÁK az EU által megszabott határidő lejárta előtt negyed évvel az igénylések 97,76 százalékát teljesítette.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megújult a kamara Bács-Kiskun megyei igazgatósága.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Az uniós agrárminiszterek Brüsszelben elnökségi következtetéseket fogadtak el a közös agrárpolitika jövőjéről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Mintegy 2,2 kilogrammal nőtt a sertéshúsfogyasztás éves szinten Magyarországon egy emberre vetítve.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-02-27

Termelőink csak úgy maradhatnak versenyképesek a magyar és európai piacokon, ha nyitnak az új trendek felé.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

FM: 2020 után is legalább a jelenlegi szinten kell, hogy maradjanak a közvetlen támogatások.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-16

Fontos, hogy a gazdák kapják meg az agrárpénzeket .

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Lankadatlan a küzdelem az EU-s agrártámogatás megmaradásáért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A 650 fős kamarai falugazdász-hálózat a jövőben is segíti a gazdálkodókat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Fazekas: Magyarország ragaszkodik az uniós agrártámogatások fenntartásához.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.