hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 160
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#3
Élelmiszer Online
2017-07-17

Mivel minden tejterméknek van növényi alternatívája, fontos, hogy azokat elkülönítsék a valódi tejtermékektől.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-30

Idén emelkedett a benyújtott kérelmek száma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Közelíteni kell az agrártámogatásokat kifizető hazai ügynökség és az uniós jog gyakorlatát.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-16

A beruházások kedvezően hatnak az ágazat versenyképességére, egyúttal a gazdák pozitív jövőképét is jelzik. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A miniszter szerint a magyar és a cseh agrártárca is elkötelezett a vásárlók és a gazdálkodók érdekében.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-29

1,2 milliárdot különítettek el a sertéságazat támogatására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.