hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 401
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Részben marketing tevékenységgel segítené elő a cél megvalósulását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

A Pálinka Országkóstolót harmadik alkalommal rendezték meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A szokásosnál sokkal korábban kezdődött meg az őszi vetésű növények betakarítása a rendkívüli időjárás miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Hamarosan a termelőpartnereik számára jó előre felvásárlási ajánlatot kell tenniük a kiszámíthatóság jegyében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az agrártárca szerint az EU-ban több nem génmódosított fehérjetakarmány-alapanyagot kellene előállítani.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A honlap elsődleges célja a legfontosabb ágazati információk integrált, felhasználóbarát megjelenítése.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

Kiállítás nyílt a témában Szegeden.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megjelent a tárcák illetve vezetőinek feladat- és hatásköreit felsoroló rendelet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.