hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 407
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#2
Élelmiszer Online
2018-09-15

Modern gináziumi tankertet adott át  az agrárminiszter és a Syngenta Magyarország.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Soponyán megtartották a XII. Vadgasztronómiai Fesztivált.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A szektor fennmaradása és gyarapodása nélkül nincs biztonságos hazai élelmiszerellátás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Az agártárca támogatja a gazdák összefogását az alacsony felvásárlási ár ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Részben marketing tevékenységgel segítené elő a cél megvalósulását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

A Pálinka Országkóstolót harmadik alkalommal rendezték meg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A szokásosnál sokkal korábban kezdődött meg az őszi vetésű növények betakarítása a rendkívüli időjárás miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.