hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 419
#1
Élelmiszer Online
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Az agrártárca szerint az áfa-fizetés megfordítása nem csökkenti a költségvetés bevételeit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Európa-szintű húsmarhatenyésztési tanácskozás zajlott Lengyelországban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Lezárult a Nébih és az Agrárminisztérium Twinning projektje.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Hét hivatás jeles képviselői tettek tanúbizonyságot szakértelmükről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A gondok helyi  orvoslásának lehetőségeiről értekezett a Világélelmezési Program Végrehajtó Bizottsága.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A mezőgazdaság várhatóan idén is jelentősen hozzájárul a hazai gazdaság egészének növekedéséhez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Heineken Hungária együttműködésének gyümölcse a beruházás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.