hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-23

Élelmiszeripari cégek számára a felhasználatlan pénzt újból megtendereztetik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Az ausztrál kutatók által kifundált eljárás nem hagy egészségre káros vegyületeket a gyümölcsök felületén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Éppen ezért az EU következő Közös Agrárpolitikája különös hangsúlyt fektet a termőföld védelmére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Először tartanak szakmai napot az eseményen.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A Szakmai Napon jeles szakértők elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.