hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 65
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Először tartanak szakmai napot az eseményen.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A Szakmai Napon jeles szakértők elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Összefoglaló gazdasági kimutatás készült a tavalyi pénzügyi mozgásokról az agráriumban.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-06

A szövetség közleménye alapján több ezren még csak részben sem jutottak hozzá a számukra megítélt forrásokhoz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Nincs elég kellően képzett szakember az informatikára építő módszerek kezelésére. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Változások várhatók a zöldítési és termeléshez kötött támogatásokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.