hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A Szakmai Napon jeles szakértők elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Összefoglaló gazdasági kimutatás készült a tavalyi pénzügyi mozgásokról az agráriumban.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-06

A szövetség közleménye alapján több ezren még csak részben sem jutottak hozzá a számukra megítélt forrásokhoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Nincs elég kellően képzett szakember az informatikára építő módszerek kezelésére. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Változások várhatók a zöldítési és termeléshez kötött támogatásokban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Az ok az életmódváltásban és az alternatív italok megjelenésében keresendő.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-07

Akár földgáz alapon előállított egysejt-fehérjével is jól lakhatna a jószág.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.