hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1057
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az áruházlánc hozzájárul az U18-as atlétikai Európa-bajnokság lebonyolításához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Május 15-én elindult a Nagy Bor Teszt, hazánk legnagyobb online boros felmérése, immár 3. alkalommal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A magyar internetes kiskereskedelem.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Több új üzeltet is terveznek nyitni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

Az áruházlánc a Siófoki üzleteit is tehermentesíti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-24

Az ALDI 3 magyarországi üzletének parkolójában mostantól diszkont automata üzemanyagtöltő állomások üzemelnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Nem csupán az Év Gyárán kapott elismeréseket a kecskeméti nyomda.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.