hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1030
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Péntektől kapható az új, rubinvörös csokoládé Japánban – Valentin napra kifejezetten ajánlják.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A weblátogatók karácsonyi ajándékokra tavaly hozzávetőlegesen 234 milliárd forintot költöttek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A megegyezés szerint 2018-tól a vállalat valamennyi munkavállalója magasabb fizetést kap.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Az áruházak erre az eshetőségre is alaposan felkészültek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-09

Mit tehetnek a márkák: hogyan kényeztethetők a vásárlók, hogyan szolgálható meg a vásárlók bizalma?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

#7
Élelmiszer Online
2017-12-21

A Raben ismét összefogásba kezdett két jelentős ügy érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A szeretteinek semmiképpen se ajándékozzon hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó termékeket!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az adományozás januárban is folytatódik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.