hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1072
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-16

A világ akácmézének 80 százalékát hazánk termeli, de ez olyan lehetőség, amit nem használunk ki.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-06

Pattints fel egy Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozost, töltsd fel a kódot és ajándékba kapsz  100 MB net!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Egyértelműbb ÁFA szabályokra hívja fel a figyelmet a Deloitte az utalványokkal kapcsolatban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kik és hol számíthatnak NAV-revizorokra? – Itt a friss lista.

#8
Élelmiszer Online
2018-08-15

Még nagyobb közösségi futóprogramok lesznek a D24 és a SUHANJ! Alapítvány együttműködéséből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-08-08

Húzz, nyerj, koccints - Halott Pénz által dedikált üzenetekre csaphatnak le a Sziget fesztiválozói.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A NAV a Balatonnál tartott razziát. A cégek nem adnak számlát, feketén foglalkoztatnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.