hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1104
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Szaloncukrot és több raklap játékot kaptak a Heim Pál kórház kis betegei a Tescótól.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Az üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A Szerencsi Bonbon Kft. értékes ajándékot kapott a Nestlétől. Magyarországon ilyen gesztust soha, egyetlen nagyvállalat sem tett, de talán a világban sem találnánk rá példát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-10

Nem csak Európában, de itthon is jelentős bővülés történt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az ajándékbeszerzés a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.