hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 787
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A vevők biometrikus adatainak alakulását szeretné figyelemmel kísérni új szabadalmával a Walmart.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Hébe-hóba gerillakóstoltatásra is számíthatnak a járókelők.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.