hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 807
#1
Élelmiszer Online
2019-02-07

A magyarországi vállalatok 78 százalékát érte valamilyen IT-biztonsági incidens az elmúlt évben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

Januárban több személyi kölcsönt folyósítottak a bankok, mint a karácsony előtti hónapokban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy Caper Labs nevű startup modellje már munkába lépett és kedvező eredményeket produkál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Szaloncukrot és több raklap játékot kaptak a Heim Pál kórház kis betegei a Tescótól.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#8
Élelmiszer Online
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Idén 2000-nél is több gyermekhez jut majd el személyesen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.