hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 801
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Szaloncukrot és több raklap játékot kaptak a Heim Pál kórház kis betegei a Tescótól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Idén 2000-nél is több gyermekhez jut majd el személyesen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Mit tehetünk, ha vissza kell vinni a terméket? Erre figyeljünk, ha karácsonyi ajándékot vásárolunk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az egyesület több mint 200 áruházban fogja lebonyolítani az akciót.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

Hogyan lehet stresszmentesen vásárolni a Black Friday idején?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.