hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-08

A kormány Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiájáról  volt szó a XII. Növényorvosi Napon, Gödöllőn.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A társaság örömest csatlakozna a kormány hazai élelmiszereket népszerűsítő akcióprogramjához.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Minisztériumi akcióterv, hatékony tájékoztatás, bővülő hatósági laborhálózat, projekt a minőségi halfogyasztásért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Az élelmiszerbiztonsági akcióterv három pillérre: a minőségi szabályozás, a hatósági fejlesztés, és a vásárlói szemlélet fejlesztése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A magyar sütödék szerint többen kijátsszák a magyar élelmiszerkönyvben foglalt előírásokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-26

A megkérdezettek többsége előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a külföldiekkel szemben.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Állítólag a munkavállalók védelmére és a fogyasztók érdekeire fog fókuszálni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

A témában a tagállamoknak csupán szűk mozgásterük van.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.