hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 94
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A márka 30. születésnapjával kapcsolatos tenderen három ügynökség vett részt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-08

A kormány Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiájáról  volt szó a XII. Növényorvosi Napon, Gödöllőn.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A társaság örömest csatlakozna a kormány hazai élelmiszereket népszerűsítő akcióprogramjához.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Minisztériumi akcióterv, hatékony tájékoztatás, bővülő hatósági laborhálózat, projekt a minőségi halfogyasztásért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Az élelmiszerbiztonsági akcióterv három pillérre: a minőségi szabályozás, a hatósági fejlesztés, és a vásárlói szemlélet fejlesztése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A magyar sütödék szerint többen kijátsszák a magyar élelmiszerkönyvben foglalt előírásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-26

A megkérdezettek többsége előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a külföldiekkel szemben.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.