hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 105
#1
Élelmiszer Online
2018-11-08

A kormány intézkedéseivel kiemelten támogatja a hazai élelmiszerek piacra jutását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az akcióterv célja a fenntartható fejlődés biztosítása mellett az éghajlatváltozás kihívásainak kezelése is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Az Agrárminisztérium a jelenlegi kormányzati ciklus végére dolgozhatja ki a rendszert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

NAK : nagyszabású akcióterv konkrét javaslatokkal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

A Nébih új, szűrhető adatbázisa online nyújt segítséget a jelölések közötti eligazodáshoz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.