hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 421
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Tescót el kezdte nyugtalanítani a zavartalan nagy-britanniai előretörésük.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

Most kell tenni: Zöldebb iskolát a gyermekeinknek!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Szigorodott a plázatörvény, már a felújításhoz is szakhatósági engedély kell - írja a Világgazdaság.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér is található az ALDI saját borai között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.