hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 414
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér is található az ALDI saját borai között.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Nemsokára 72 áruház vesz részt az Élelmiszerbankkal közösen indított jótékonysági programban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

A vásárlók egyelőre ismerkednek a szolgáltatással.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Egymilliárd forintot őrölt fel a beruházás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-24

Az ALDI 3 magyarországi üzletének parkolójában mostantól diszkont automata üzemanyagtöltő állomások üzemelnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.