hirdetés
2018. november. 16., péntek - Ödön.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 434
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Kevin, a répa vezeti a teherautót, de hirtelen bajba kerül. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-08

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a lengyel, cseh és szlovák partnereivel regionális Fairtrade projektet indított.

#4
Élelmiszer Online >> karrier
2018-11-07

Horst Leitner lesz decembertől az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. anyavállalatának új elnök-vezérigazgatója.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az USA-ban boros és sajtos ünnepi kalendáriumokat bocsát forgalomba a diszkontlánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Változott-e a tavalyhoz képest az áruházak mécseskínálata?

#7
Élelmiszer Online
2018-10-24

Aláírásgyűjtés az Aldi-franchise új, vegetáriánus-vegán termékvonalának mielőbbi hazai bevezetéséért.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#9
Élelmiszer Online >> karrier
2018-10-05

Október 1-től Florian Jens Naegele a Penny Market Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója - közölte a cég.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A budaörsi egysége mellett pedig immár a második háztartási naperőművét is üzembe helyezte a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.