hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 406
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-24

Az ALDI 3 magyarországi üzletének parkolójában mostantól diszkont automata üzemanyagtöltő állomások üzemelnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

50 új munkahely létrehozásával nemzetközi IT-támogatási központot alakít ki Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-06

Az ALDI hét sajátmárkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

Nem vehetnek energiaitalt a gyerekek az Angol hipermarketekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

6-7 százalékos bevételnövekedést várnak az idén az áruházláncok. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.