hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1592
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A Starship több mint 248%-os növekedést ért el az áruszállítás hatékonyságában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Mind a belső tér, mind a kínálat tartalmaz új elemeket.

#3
Élelmiszer Online
2018-08-15

Változások figyelhetők meg a holdingtársaságok ÁFA szempontból történő megítélésében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Kifejezetten hátrány, ha a jelentkező jártas a táplálkozástudományban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Veszélybe került a térség biztonságos ivóvízellátása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott hűségprogramok irányába mutat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

A vasárnapi boltzár fő nyertesei a hétfő és a csütörtök. A hét utolsó napján a vásárlások 84-ről - 36%-ra estek vissza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.