hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1564
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A Klüber Lubrication szintetikus és hőálló terméke az ágazat számos területén alkalmazható.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A megrendelők hamarosan valós időben tájékozódhatnak az ételfutár aktuális tartózkodási helyéről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Minden alkalmazottját társadalmi felelősségvállalásra buzdítja az áruházlánc.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

A nemzet erőforrásai látják kárát, ha a cégek nem találnak kellően képzett alkalmazottat a piacon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Segítségével a kistermelők kiszámíthatják a közvetlen támogatásaik várható összegét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-13

Két 7 emeletes malactorony már elkészült, de lesz egy 9 és egy 12 emelet magas is.

#9
Élelmiszer Online
2018-04-13

A vizsgálatoknak nagy szerepe van a gombás megbetegedések okainak megértésében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

Az EB betiltaná az élelmiszer-ellátási láncban előforduló legetikátlanabb gyakorlatokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.