hirdetés
2018. október. 15., hétfő - Teréz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1614
#1
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A WESSLING Hungary Kft. a Duna vizében is felmérte a parányi plasztikok koncentrációjának mértékét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerében tavaly csaknem 4000 bejelentést tettek közzé.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-25

Egyéni értékelést és bánásmódot igényelnek a mai munkavállalók.

#6
Élelmiszer Online
2018-09-25

Arannyal és kutyákkal kutatnak az egészségesebb életért a L’Oréal és az UNESCO idei díjazottjai.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Egyre több unión kívüli ország függeszti fel az államból származó sertéshús behozatalát.

#9
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Már most érdemes felkeresni az érvényes engedéllyel rendelkező gázmestereket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.