hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1647
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A Ceva-Phylaxia Oltóanyagtermelő Zrt. egy kutatási és fejlesztési központot is létesíteni fog a helyszínen.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-14

Megállapodott az Auchan a 2019-es béremelésről a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Értesülések szerint az üzem Magyarországra költözik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-10

Szorgosan kergeti a fogyasztóvédelem a webáruházakat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Az áruházlánc nem kíván változtatni az évek óta érvényben levő szabályokon.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

A tavalyi harmadik negyedévben négyéves mélypontra esett.

#10
Élelmiszer Online >> pályázat
2019-01-02

Élelmiszer-feldolgozó és borászati üzemek fejlesztéséhez pályázhatnak anyagi támogatásra a jelentkezők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.