hirdetés
2018. február. 23., péntek - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1094
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Az ital mértéktelen fogyasztását azért így is tanácsos elkerülni.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-15

Hogyan született a Soproni Óvatos Duhaj? Laptársunk, a Kreatív január-februári számából. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A rajtaütés előtt 12 helyszínen végzett nyomozást a hivatal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

A top 10 legnagyobb ütemben növekvő élelmiszer-kategória hazánkban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

jövő benzinkútja sokkal inkább hasonlít majd egy szolgáltatóközpontra, mint töltőállomásra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A cégek tömeges átminősítése miatt jelentős könnyítéssel számolhat a KKV-szektor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.