hirdetés
2017. december. 13., szerda - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1074
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A fermentált ételek és italok világszerte egyre fontosabb elemei az egészségtudatos táplálkozásnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-28

Limitált kiadású whiskey-vel ünnepli legendás bárját a Jack Daniel’s.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Egyedülálló értékmegőrzési projektet indított a kormány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Leginkább a férfiak szervezetét viseli meg a társaság nélkül lebonyolított élelmiszer-fogyasztás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.