hirdetés
2017. október. 22., vasárnap - Előd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1060
#1
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A reklámok elbírálásához komoly tanulmányok, az egyes területek jobb megismerése szükséges.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az érdeklődők sétáló kóstolón ízlelhetik meg a települést környező vidék borspecialitásait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Lassan az önvezető autók is kigurulhatnak a közutakra…

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az elmúlt években az ukrán mezőgazdaság rengeteget fejlődött, és további növekedési potenciállal rendelkezik.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A Coca-Cola pályázatot hirdetett számára idáig ismeretlen egészséges édesítőanyagok felkutatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

2017-ben egy alacsony alkoholtartalmú, gyümölcsös rozénak sikerült először felkapaszkodnia a boltok polcaira.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-05

A hazai bortermelés mintegy 10 százalékát állítják elő kisüzemekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.