hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1041
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Nagyrészt európai uniós támogatással vág neki a projektnek a cégcsoport.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Betelt a pohár.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Egyelőre még csak Észak-Írországban kapható a szesszel átitatott húskészítmény.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerek jelentős része súlyosan károsíthatja az ebek egészségét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Két hónapos vizsgálatai során sok termékpárnál tapasztalt összetételbeli vagy érzékszervi eltérést a NÉBIH.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

Egy kis alkohol olykor akár fel is javíthatja a memóriánkat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.