hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1144
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

Folynak a tárgyalások a NETA-ról, úgy tűnik a legfonotosabb célt sikerült elérni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Minap lezárult ellenőrzési akciója során a vállalkozások negyedénél talált valamilyen szabálytalanságot a NAV.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az Európai Bizottság több alkalommal is megfogalmazott kritikája miatt kerülhet sor az intézkedésre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

40 000 hektolitert ittunk belőle egy év alatt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Gabona-, zöldség- és gyümölcsféléket, alkoholos italokat, valamint dohányárukat egyaránt érinthet az áremelkedés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.