hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Megszületett az EU javaslata az alkoholra kivetett jövedéki adóra vonatkozó szabályok átformálására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Az ital mértéktelen fogyasztását azért így is tanácsos elkerülni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A máskülönben csak Szilveszter estéjén érvényes korlátozást huncutul kerülték meg a módszer ötletgazdái.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Rengetegen nem tudják, hogy szilveszterkor hol a mérték.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Leginkább a férfiak szervezetét viseli meg a társaság nélkül lebonyolított élelmiszer-fogyasztás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

A kezdeményezés tulajdonképpen az alkoholizmus határán lavírozó italozók figyelmeztető kampánya.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Lassan az önvezető autók is kigurulhatnak a közutakra…

#10
Élelmiszer Online
2017-09-04

A sörgyárfesztiválnak az elmúlt két évhez képest 20 százalékkal több látogatója volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.