hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 199
#1
Élelmiszer Online
2019-01-08

A gulyásleves a kanyarban sincs - állapítja meg a falatozz.hu ételrendelő portál újévi leves körképe.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-02

Tavaly összesen 130 milliárd eurót költöttek alkoholra az uniós háztartásokban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A gyártás fenntarthatóságát vagy etikusságát a vásárlás során a nők fontosabb szempontnak tartják.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A kevesebb napsütés könnyebben sodorhatja depresszióba az embereket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Megszületett az EU javaslata az alkoholra kivetett jövedéki adóra vonatkozó szabályok átformálására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Az ital mértéktelen fogyasztását azért így is tanácsos elkerülni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A máskülönben csak Szilveszter estéjén érvényes korlátozást huncutul kerülték meg a módszer ötletgazdái.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Rengetegen nem tudják, hogy szilveszterkor hol a mérték.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Leginkább a férfiak szervezetét viseli meg a társaság nélkül lebonyolított élelmiszer-fogyasztás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.