hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 189
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az olasz gyártású termékből csaknem 50 országba került világszerte.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Amerikai tudósok áttörést értek el a fiatalabb részük túlérzékenységének kezelésében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

A díszítő habalapból kizárólag Magyarországon értékesítettek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Brandet épít a Napra Forgó Kft.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Kifejezetten hátrány, ha a jelentkező jártas a táplálkozástudományban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A hivatal szakemberei rengeteg szabálytalanságot fedeztek fel az internetes üzlet működésében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Dinamikusan nő a speciális táplálkozási igényeket kielégítő élelmiszerek forgalma világszerte.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.