hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 957
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Egy ázsiai cég zseniális eszközt talált fel a termények eltarthatósági idejének jelentős meghosszabbításához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Hatékonyságnövelő közvetlen fogyasztói elérések az almakampányban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy alma például többek között E-260-at, E-160-at, E-163-at, E-363-at, E-300-at és E-334-et is tartalmaz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A Nébih azonnali hatállyal felfüggesztette a budapesti egység működését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A mezőgazdaság várhatóan idén is jelentősen hozzájárul a hazai gazdaság egészének növekedéséhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.