hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 875
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A rendezvényen több mint 20 kiállító százféle termékét lehet megkóstolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-25

Nyugaton még zömében import fedezi a szükségleteket, ám hamarosan változás várható. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

A receptúra és a kiszerelés is drasztikus változásokon esett keresztül.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#7
Élelmiszer Online
2018-04-17

2 nap, 29 nő, 130 pálinka, 9 aranyérem – számokban az első Balaton Open eredménye.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A márciusi hideg időjárás súlyos rügykárokat okozott.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A Szentkirályi játékra invitálja a Telekom Vivicittá Városvédő Futás résztvevőit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A FruitVeB e két gyümölcs helyzetéről tartott szakmai rendezvényeket az utóbbi napokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.