hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 971
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Közös állásponton vannak a V4-ek agrárkamarái.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Azért van benne gyümölcs is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Almatermelőknek szerveztek agrárfórumot Vásárosnaményban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Ha sokáig szagolgatunk egy hőn áhított, egészségtelen ételt, idővel az iránta érzett sóvárgásunk is lankadhat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Meglepő módon Hollandia a lengyel NFC-termékek legnagyobb piaca.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A hatalmas európai túlkínálat itthon is feszültségeket teremt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.