hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 938
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Próba szerencse.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Vége az önmagárét való cégprezentációknak és a mutatós portfoliók korának?

#4
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az export főleg a német piacra irányul.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Az ágazatban fennálló nehézség oka, hogy a gazdák egyedül akarják megoldani a problémákat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Tesco Perfectly Imperfect kínálatából is szívesen válogatnak a vásárlók.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az ásványvízgyártó 1,5 millió forintot adományozott a célra egy általános iskolának.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.