hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A közepes hozam ellenére az import áru aránya kisebb lehet, mint az elmúlt években.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-29

Az elmúlt 5 év kísérletezése során ígéretes eredmények születtek a Gala és a Golden almafajtáknál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A folyamatosan csökkenő termőterület mellett a korszerűnek minősíthető ültetvények aránya is alacsony.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-21

Ha az ágazat nem megy keresztül jelentős változásokon, tíz éven belül a föld színéről is eltűnhet a szabolcsi alma.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.