hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A közepes hozam ellenére az import áru aránya kisebb lehet, mint az elmúlt években.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-29

Az elmúlt 5 év kísérletezése során ígéretes eredmények születtek a Gala és a Golden almafajtáknál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A folyamatosan csökkenő termőterület mellett a korszerűnek minősíthető ültetvények aránya is alacsony.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-21

Ha az ágazat nem megy keresztül jelentős változásokon, tíz éven belül a föld színéről is eltűnhet a szabolcsi alma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

A csonthéjasokat az extrém hideg alaposan helyben hagyta.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-24

Új, rezisztens almafajtákat mutatott be a NÉBIH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.