hirdetés
2018. szeptember. 20., csütörtök - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Május 28-án kezdődik rendezik meg hazánk legrangosabb pálinkaversenye.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Több vállalkozást kellett minőségi vagy jelölési problémák miatt figyelmeztetni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A védelmükben fokozottan ellenőrzi a növényvédelmi szerek használatát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-12

Balaton Open: izgalmas, újszerű, formabontó párlatversenyt szervez egy maroknyi csapat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#10
Élelmiszer Online
2018-01-26

Párizsikat ellenőrzött legújabb Szupermenta tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.