hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Természetesen Frankó Kapitány segítségével.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-15

A legnagyobb sörgyárak képviseltetik magukat, akik klasszikus és új ízeket egyaránt felvonultatnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-26

Az Arany Ászok a Kreatívon debütáló új kampányfilmjében megostromolják a sörgyárat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

A videó aláfestő zenéjét az Ivan & the Parazol készítette. Itt a Borsodi új kommunikációs iránya.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A verseny egyes kategóriáiban összesen 95 díjat osztott ki a szakmai zsűri.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

Pasztőrözetlen, mégis hat hónapig eláll.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Mi a közös Orbán Viktorban, a Fornettiben, az Ikeában és az Arany Ászokban? Folytatjuk a Kreatív márkatoplistáját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

A márka egyébként soha nem is volt magyar tulajdonban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-19

Ilyen a világon eddig egyedül az angliai Bristolban működött.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A reklámfilmekben is visszaköszön az új, rajzos stílus. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.