hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online
2017-04-26

Az Arany Ászok a Kreatívon debütáló új kampányfilmjében megostromolják a sörgyárat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

A videó aláfestő zenéjét az Ivan & the Parazol készítette. Itt a Borsodi új kommunikációs iránya.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A verseny egyes kategóriáiban összesen 95 díjat osztott ki a szakmai zsűri.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

Pasztőrözetlen, mégis hat hónapig eláll.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Mi a közös Orbán Viktorban, a Fornettiben, az Ikeában és az Arany Ászokban? Folytatjuk a Kreatív márkatoplistáját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

A márka egyébként soha nem is volt magyar tulajdonban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-19

Ilyen a világon eddig egyedül az angliai Bristolban működött.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A reklámfilmekben is visszaköszön az új, rajzos stílus. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-16

Idén a baranyai specialitással frissülhetnek fel a lovas megmérettetés látogatói.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-03

Igazi jó barátokat kerestek a szpothoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.