hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az Aldi és a Lidl jelenléte miatt túl nagy nyomás nehezedik a cégre a kiskereskedelemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A Közös Agrárpolitika uniós támogatásai nélkül a magyar állattenyésztés csaknem ellehetetlenülne.

#5
Élelmiszer Online
2017-12-21

Decemberben talán a szokásosnál is több a kísértés, hogy édességet együnk. Mit tegyünk?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Világszerte folyamatosan nő a közvetlen értékesítés összforgalma; több mint 100 millióan dolgoznak a szakmában.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az aranyozott édességért cserébe kifizetett összegből úszásoktatást szerveznek.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-11

Csak így lehetett megállapítani, hogy tényleg cukormentes-e a torta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.