hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Világszerte folyamatosan nő a közvetlen értékesítés összforgalma; több mint 100 millióan dolgoznak a szakmában.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az aranyozott édességért cserébe kifizetett összegből úszásoktatást szerveznek.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-11

Csak így lehetett megállapítani, hogy tényleg cukormentes-e a torta.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az aranyozott édesség egy-egy szelete 10 000 forint, de lehet érte többet fizetni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Mi a közös Orbán Viktorban, a Fornettiben, az Ikeában és az Arany Ászokban? Folytatjuk a Kreatív márkatoplistáját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

656 tonna édes ajándékot vásároltunk 3,4 milliárd forint értékben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.