hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az aranyszínű sárgaság fertőzése miatt növény-egészségügyi zárlatot rendeltek el a város déli részeiben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A Nébih irányításával az illetékes megyei kormányhivatalok felmérik az aranyszínű sárgaság jelenlétét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Idén korábban kell elkezdeni az amerikai szőlőkabóca elleni védekezést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A régióban megjelent a szőlő aranyszínű sárgasága betegség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Az illetékes megyei kormányhivatalok megkezdték a betegség felszámolását célzó intézkedéseket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A kukoricatáblák viszont csapnivalóan teljesítettek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A kártevő egyedei fejlődésük bármely stádiumában fertőzőképesek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Valószínűleg most az aranyszínű sárgaság lefegyverzése lesz a legnagyobb kihívás.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-26

Ezekben a napokban is zajlik a gondozatlan szőlőültetvények felszámolása a Dunántúlon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.