hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-02

A kísérleti helyek átlageredményei elmaradnak a tavalyitól, a beltartalmi értékek viszont jobbak.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Hiába maradt el a termés mennyisége a tavalyi rekordtól.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

A búza ára továbbra is hullámzóan alakul, de az elrejelzések alapján akár rekordkészletek is felhalmozódhatnak belőle.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-16

Lehetne, de az élelmiszerlánc egésze elegendő biztosítékot ad minden fogyasztónak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Az idén „begyűjtött” 500 tonna gabonát Nemeshany egyik 110 éves malmában fogják felőrölni.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az országosan csaknem egymillió hektáron termett őszi búza már a magtárakban van.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.