hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 172
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-03

Gabona gyorsjelentés: összeért az árpa és a repce, a búza minősége megfelelő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A szokásosnál sokkal korábban kezdődött meg az őszi vetésű növények betakarítása a rendkívüli időjárás miatt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-11

Kipergő repce, rekord kukorica.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-28

Minden rosszban van valami jó: a mondás a XXII. Pápai Agrárexpo kapcsán különösen igaz volt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Az átadási ár vélhetően 10%-al fog növekedni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A 2017-es aratás óta jelentős költségnövekedéssel szembesültek a malmok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.