hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 150
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-17

A termés minősége jó, de a mennyiség elmaradhat a tavalyitól - közölte a GOSZ elnöke.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-10

A hektolitertömeg értékek valószínűleg alacsonyabbak lesznek a tavalyi, 81,2 kg/hl átlagnál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az ország kenyérgabona, takarmány és vetőmag ellátása biztostott. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online
2017-06-30

A május végi meleg időjárás miatt hamarabb kezdődött az aratási szezon az idén, az őszi árpa és a repce aratásával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A nyári betakarítású növények termésmennyisége elmarad a tavalyitól.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Országosan átlagosan mintegy 100 milliméternyi csapadék hiányzik a talajból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

2017-ben újfent rekordtermés várható búzából és kukoricából is.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-24

Az őszi búza kísérletben összesen 45 fajtát vizsgálnak eltérő termőhelyi adottságok mellett.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-28

A fokozódó urbanizáció fenntartható kezelése új kihívások és lehetőségek tárházát nyitja meg előttünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.