hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 184
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-25

Az aratás utáni 8-9 százalékos árnövekedés után újabb emelés jöhet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Az eddigi termés minőségében nincs hiba.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

Csökkent idén a napraforgó ára és hazai vetésterülete - a kiemelkedő hozam mellett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Közös napraforgó és szója fajtabemutató rendezvényt tartott a NAK és a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A 2017-2018-as exportidőszakban Ukrajna 40,9 ezer tonna almát exportált, 3,2-szer többet, mint előtte.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Az aszályos idő és a kevesebb búzatermés drágulást okozhat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A kontinens számos országában súlyos terméskiesést okozott az aszály.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.