hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 303
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-11

Kipergő repce, rekord kukorica.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-07

"A rendszeresen aszály sújtotta területeken tározótavi kapacitásokat kell kiépíteni".

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Jót tett a búza árának, hogy a világfelhasználás hat év után először meghaladja a termelést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

A szárazság elleni védekezésben érdemi előrelépést hoz az Országos Vízügyi Főigazgatóság fejlesztése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-28

Minden rosszban van valami jó: a mondás a XXII. Pápai Agrárexpo kapcsán különösen igaz volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Több mint háromszoros mezőgazdasági kárkifizetés az extrém időjárás miatt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

A FAO jelentése 124 millió emberről számol be - idén Jemenben a legsúlyosabb a helyzet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Kávé: erős a főáram, nőnek az új szegmensek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A gazdálkodók szerint az áfacsökkentés sokat javíthatna az ágazat helyzetén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.