hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 296
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

A FAO jelentése 124 millió emberről számol be - idén Jemenben a legsúlyosabb a helyzet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Kávé: erős a főáram, nőnek az új szegmensek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A gazdálkodók szerint az áfacsökkentés sokat javíthatna az ágazat helyzetén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Egy év alatt csaknem egymillió tonna répát vett át az üzem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

A tudósok a szentjánosbogarak megvilágításáért felelős enzimek segítségével alkották meg a teremtményeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az AKI bemutatta a Mezőgazdasági Kockázatkezelési Rendszer 2016-ra vonatkozó működését és eredményeit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.