hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 256
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Valószínűleg most az aranyszínű sárgaság lefegyverzése lesz a legnagyobb kihívás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A tartósan hideg tél direkt kedvezett az ültetvényeknek.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

A termés minősége jó, de a mennyiség elmaradhat a tavalyitól - közölte a GOSZ elnöke.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

Az intézkedés az éghajlati anomáliák által okozott termésátlag-csökkenés megállítását célozza.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-28

Ötfokozatú skálán határozzák meg az adott növényi állomány aszálykitettségét.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-23

A biztonságos élelmiszertermelés fenntartása érdekében 2017. június 1-jétől visszavonásig javasolják a bevezetését. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

A mutató rávilágít, hogy egy adott időben egy meghatározott növénykultúra mennyiben van kitéve a szárazságnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Országosan átlagosan mintegy 100 milliméternyi csapadék hiányzik a talajból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.