hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 285
#1
Élelmiszer Online
2017-11-20

A tavalyi 25-30 tonnás mennyiségnek csak a harmadát sikerült idén begyűjteni.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-27

Megjelentek a 2017. évi kárenyhítő juttatás iránti kérelem benyújtásához a referenciaárak és átlaghozam-adatok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A nyugati világ számára jobbára ismeretlen gabona termesztése több mint 5000 éve folyik a fekete kontinensen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A tavaszi fagykárok és a nyári aszály tették tönkre a körteültetvényeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A szélsőséges időjárás hatásait valahogy mindenképpen ellensúlyozni kell.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

Állami szinten még egy munkacsoportot is létrehoztak a folyósítások gördülékennyé tételéhez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-04

Az agráriumban tevékenykedő új munkacsoportot az uniós közös agrárpolitika komplexitása hívta életre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

A piac és a feldolgozóipar sem tudja követni az aszályok okozta 30-40%-os termésingadozást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.