hirdetés
2018. december. 09., vasárnap - Natália.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 330
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Angol nyelven.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-29

Lendületet adhat a sárgarépa-termelésnek az új feldolgozóüzem.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

2017-ben a világ népességének 11%-a, 821 millió ember, azaz minden kilencedik éhezett tartósan.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Több kedvezőtlen tényező közös erővel karcsúsította meg a hozamokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A takarmány- és az élelmiszeripar is értékes alapanyagra találhat benne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A szárazság megdrágította a takarmányokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.