hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 273
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-15

2017-ben Magyarországon 13 839 hektárnyi borszőlőt érintett természeti kár: fagy, jégverés, aszály.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-14

Idén már a szezon közepén véget ért a gyalult tök gyártása az albertirsai székhelyű Mirelite Mirsa Zrt.-ben.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-07

A mézhamisítás elleni küzdelem fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet a hétvégén.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-06

Szeptember 15-e a kárenyhítési hozzájárulás megfizetésének határideje.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-05

A hazai bortermelés mintegy 10 százalékát állítják elő kisüzemekben.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-04

Biztató az idei diótermés, sem jég, sem kártevő nem tizedelte meg: indulhat a betakarítás.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-31

A malmok a tavalyinál magasabb árat adnak a jó minőségű búzáért. Az exportpiac továbbra is nyomott.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-30

Sajnos a Duna Borrégióban tapasztalható aszály csökkentheti a szőlőtermést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.