hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 644
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

Kész állapotában a Goodman – Auchan épületegyüttes alapterülete 87 200 négyzetméter lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-11

Rendezvényügynökségi tendert írtak ki a 20. születésnapi eseményre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Minden alkalmazottját társadalmi felelősségvállalásra buzdítja az áruházlánc.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-12

A többcsatornás kereskedelmet online rendeléseket közvetítő áruházzal támogatják.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.