hirdetés
2017. szeptember. 21., csütörtök - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 596
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szekszárdi áruház a vállalat első ilyen formátumú üzlete Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-11

Nem bírja a bolti árversenyt, ezért kiszáll belőle: házhozszállítási modellre vált a Csíki Sör Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-10

2 hónap + több mint 12 millió megvásárolt rágó = 11 913 070 forint az SOS Gyermekfalvaknak.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-09

Óriás pihenősátorral és a beköltözéshez szükséges termékek bővített kínálatával készül a Szigetre az óbudai Auchan.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

A boltokban a tavalyi év elejéhez képest több mint 50 százalékkal nőtt a készítmény ára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-27

Az Auchan áruházlánc több mint 2000, a tanévkezdéshez köthető termékkel készül szeptemberre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.