hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 574
#1
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-05

Országszerte kerekesszékes és ikerüléses bevásárlókocsikat, és bolti mopedeket üzemeltetnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-05

Pedig meglehetősen sokat használnak el belőlük.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

A nyertes alkotás egy időre az üzletlánc cukrászati választékába is bekerül.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-25

Több mint 400 féle készítmény tartozik a Cosmia nevű új, minőségi kozmetikai márka alá.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-18

Egyre több vállalat látja a lehetőséget az online ipari árverésekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A Cosmia márka részei például a 95%-ban organikus összetevőket tartalmazó natúrkozmetikumok is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.