hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 627
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-15

Hogyan született a Soproni Óvatos Duhaj? Laptársunk, a Kreatív január-februári számából. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A Havastól 19 év után búcsúznak, a DDB-t is lecserélik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-08

Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központját építi a Goodman az Auchan számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-26

Párizsikat ellenőrzött legújabb Szupermenta tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Az áfacsökkenésből fakadó teljes árelőnyt átadják a fogyasztóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Persze a megszabott határidőn belül a boltok bármikor abbahagyhatják a kereskedést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.