hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-05

Már kocsikat is kínál a német diszkont üzletlánc.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-31

Tavaly 60 milliárd forint pluszbevétel keletkezett az új rendszer bevezetésétől.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

A Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. nem az első a hálózathoz csatlakozó nagyvállalatok körében 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-04-25

Romlott édesség, számítógépzsenik és harisnyák bosszantják a reklámozókat. Érdekességek a nyereményvadászatról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-11-19

A nemzetgazdasági miniszter november elejéig 51 boltépítést mentesített a plázastopos szabályozás jelentette tiltás alól, 55 kérelemre azonban nemet mondott. Itt a lista!

#6
Élelmiszer XVI. évf. 12. szám
Élelmiszer Online >> hónap témája
2008-11-17

Egyre jelentősebb szeletet hasít ki magának nem csak az egyesült államokbeli, de az európai reklámpiaci tortából is az out-of-home reklámszektor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.