hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 289
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A gyártójuk szerint a járművek a gyalogosok lábai közt játszva elmanővereznek.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-13

8,8 százalékkal költött többet a magyar lakosság az első fél évben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-11-06

Van, amit ki kell próbálni vásárlás előtt. Ezt az amerikai kereskedelmi óriás is belátta és lépett is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Az elmúlt évek legégetőbb üzleti problémája a munkaerőhiány, ami elérte a retail szektort is.(X)

#7
Élelmiszer Online
2018-10-26

Kiderült, hogy több pénzügyi szolgáltatónak is van még hova fejlődni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az új részlegben évente 70 ezer tonna tésztát állíthatnak elő.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-26

A tanév kezdetekor különös figyelmet kell fordítani a szülőknek a (kis)iskolások táplálkozására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.