hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 279
#1
Élelmiszer Online
2018-09-07

Éles üzemben bizonyítanak az első önálló hazai informatikai cég önkiszolgáló kassza megoldásai a budaörsi Prímában.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A zöldeket nem kell locsolni, és egy app eteti az alatta úszkáló halakat is.

#3
Élelmiszer Online
2018-08-23

A HELL ENERGY Magyarország Kft.-t az év legjobb gyártó vállalatának választották Európában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kik és hol számíthatnak NAV-revizorokra? – Itt a friss lista.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK szerint idén többször is üzembe kellett helyezni a berendezéseket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az automaták elavulásig működhetnek, ezáltal biztosítva további üzemeltethetőségüket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A  diszkontlánc  érdi üzlete mellett nyitotta meg kapuit az ország első pébégázpalack-automatája.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Módosulhat az automata felügyeleti egységgel fel nem szerelhető berendezések szabályozása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.